maanantai 18. huhtikuuta 2011

Mitäs sitten?

Olen piirtänyt maatuskoja tarpeeksi, olen virkannut amigurumeita tarpeeksi ja kiintiö pussukoihinkin on tullut täyteen. Tosin ostin viikonloppuna kirppikseltä vetoketjuja siinä toivossa, että tekisin vielä lisää noita pussukoita. Pitsit puuttuvat ja meidän kylän pitsikaupasta loppui tuo nätti pitsi.

Toisaalta tunnen, että nyt olen saanut tarpeeksi aikaiseksi, eikä ole jäänyt tekemättömiä hommia roikkumaan... ainiin! Nyt muistin, että yksi maalaushomma on kesken. Täytyypä ottaa itseä niskasta kiinni ja tehdä se vaikka huomenna valmiiksi. Lääkäri kyllä totesi minulla poskiontelontulehduksen, mutta tuskin se haittaa maalaushommia.

Olen saanut lapsena kummisedältäni sellaisen puisen lokerikon, jota maalaan tyttärelleni. Hän saa laittaa sinne pikkuiset hepat ja Hello kittynsä. Lisään kuvat tänne vähän myöhemmin. Pitää nostaa projekti tuolta parvekkeelta esille etten unohda.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti